Monday 23 November 2015

Dress to impress: Grey day - Pink coat




Listopad jest chyba jedynym miesiącem w roku, kiedy najtrudniej jest mi znaleźć w sobie energię i zmobilizować się do opuszczenia domu w celach innych niż tylko do pracy czy sklepu. Mgła, deszcz, ogołocone drzewa, to obraz, który niekoniecznie wpływa pozytywnie na moje samopoczucie i chęć odkrywania świata. Potrzebuję wtedy wielu bodzców, by szary dzien za oknem nie wprawił mnie w zły humor. Ulubiona płyta CD w samochodzie, cytrusowe perfumy bądz soczyste kolory to tylko kilka elementow, które działają na mnie kojąco :)

Mimo takiej pogody, staram się jednak wychylać nos spod koca i wybrać się na chociażby krótki spacer. Pomyślałam, sobie, że intensywny kolor fuksji bedzie wspaniałą dawka enegii. Dlatego też wybrałam moj ulubiony płaszczyk w tymże kolorze.

Moda zimowa zagościła już na dobre na ulicach Berlina. Zobaczyć można panie najczęściej w ciemnych - czarnych i granatowych płaszczach zimowych i choć wyglądają w nich bardzo szykownie i elegancko, to ja w mojej fuksji czuję się niezwykle wyjatkowo i unikatowo.

A przecież o to chodzi - by czuć się piekną i wyjatkową każdego dnia,!


November is probably the only month during the year when is the hardest for me to find the energy and mobilize myself to leave the house for purposes other than just to work or shop. Fog, rain , bare trees - that' the picture, which not necessarily positively affects my mood and desire to explore the world. I need then many positive elements to keep my good mood regardless of the grey view from the window. Favourite a CD in the car, citrus perfume or vivid colors are just a few elements that works soothing on me:).

Despite the weather, I am trying to stick my nose out of my favorite blanket and go for even a short walk. I thought that intensive fuchsia is going to be great dose of energy. That is why I have chosen my favorite winter coat in that color.

Winter fashion has established fully on the streets of Berlin. You can see often the ladies in the dark - black and navy blue winter coats, and although they look very chic and elegant, I  feel in my fuchsia special and unique.

And that is also the point - to feel beautiful and special every day!





   






No comments:

Post a Comment