Saturday 17 December 2016

7 Days - 7 different looks. Where to find them?

My gorgeous Ladies! I have prepared for you a list of outfits which I have been presenting here in the past few days. Maybe they are not exactly the same, as some of my clothes I bought a few good years ago, but I hope it might give you some ideas and inspirations in building your own garderobe.

Hugs and kisses!


Moje piękne kobietki! Poniżej przygotowałam listę podobnych zestawień. które prezentowałam w poprzednich dniach. Nie są może one wierną kopią, jako, że wiele z nich posiadam od dobrych kilku lat, ale mam nadzieję, że będą pewnym pomysłem czy inspiracją w budowaniu własnych.

Buziaki!



Jeans dress/Sukienka jeansowa Dorothy Perkins, Suede boots/Zamszowe kozaki Saway - Allegro, Red lipstick/Czerwona Pomadka - L'oreal Color Riche nr 461




Sweater/ Sweterek: Orsay , Leather skirt/ Skórzana spódniczka Promod, Bag/ Torba Orsay



Navy blue dress/ Granatowa sukienka  Orsay  Suede boots/Zamszowe kozaki Saway - Allegro Bag/Torebka Orsay




Sweater/ Sweterek ONLY, Navy blue skirt/ Granatowa spódniczka Esprit, Bag/ Torba Orsay




Sweater/ Sweterek Promod, Skirt/ Żakardowa spódniczka Orsay, Bag/ Torebka Orsay, High heels/ Szpilki New Look





Pink blouse/ Różowa bluzka Dorothy Perkins, Jersey skirt/ Jerseyowa spódniczka Zalando, Lace high heels/ Koronkowe szpilki New Look. Bag/ Torebka Orsay




Red dress/ Czerwona sukienka mint and berry, High heels/ Czarne szpilki CCC, Red lipstick/Czerwona Pomadka - L' oreal Color Riche nr 461

No comments:

Post a Comment