Monday 19 December 2016

Embrace your inner child:)


Cap/ czapka - Miss Selfridge
Jacket/Kurtka - Mango (old collection/ stara kolekcja)
Jeans - Esprit


I like winter time. Not only for the snow, Christmas and cold evenings when finally without any excuses you can bury yourself in blankets and drink oceans of hot chocolate, but also for the cool winter accessories - such as this cap with pompoms:).

The first time I had it on, I completely forgot what is on the top of my head, but people in the shop quickly reminded me of it by staring at me:). At first I wanted to take it off immediately, but then I said: a bit of distance to yourself and the little child in you is needed from time to time. So I just smiled and proudly lifted up my head.

And how about you? Do you dare to sometimes show a bit of the crazy side in you? The little, playful child which is sometimes doing silly things, joking and laughing out laud? Or are you doing this way to rarely? I am sure it is the second one. Think about if it's not worth sometimes just to let go off all this stress, this constant planning, this chase for money, free time and career and simply enjoy and take what life brings?



Lubię zimę nie tylko ze względu na śnieg, Święta czy mroźne wieczoru, kiedy to nareszcie bez wymówek możesz zakopać się w kocu i wypić morze gorącej czekolady, ale również na najróźniejsze zimowe gadżety - tak jak ta czapka z pomponami:).

Kiedy po raz pierwszy się w niej zaprezentowałam, zupełnie zapomniałam, że na czubku głowy mam dwa pokaźne, puszyste pomponiki. Ludzie w sklepie jednak, szybko mi o tym przypomnieli poprzez zwyczajne, bez pardonowe wpatrywanie się:). Moją pierwszą reakcją natomiast, była chęć szybkiego się ich pozbycia. Ale zaraz sobie pomyslałam: Trochę dystansu do samego siebie i posiadanie małego dzieka w sobie jest jak najbardziej potrzebne od czasu do czasu. Usmiechnęłam się więc tylko i dumnie uniosłam je jeszcze wyżej:).

A czy Ty masz odwagę by czasami pokazaś szerszej publiczności swoją szaloną stronę?  By obudzić w sobie to małe, figlarne dziecko, które płata figle, żartuje i głośno się śmieje? Czy może robisz to zdecydowanie za rzadko? Myślę, że zdecydowanie to ostatnie. Dlatego zastanów sę, czy aby nie warto czasami odpuścić ten cały stres, to całe planowanie, tą ciągłą gonitwę za pieniędzmi, wolnym czasem i karierą i po prostu wziąć życie takim jakie jest?







1 comment:

  1. Zima to również mój czas. Więcej czytam i rozmyślam. Zimą mam więcej weny twórczej. Piękne zdjęcia ! :)

    ReplyDelete