Saturday 10 December 2016

Femininity challenge - Day 1



Just an ordinary Saturday. My favourite one. No plans, no ' need to arrange' , no checking the clock. The one, when the time is slowing down and we can enjoy a couple of coffee with cinnamon and long hours of talking.

I would say, perfect ' no special occasion' to wear a dress. I chose one of my favourite dark blue jeans dress - comfortable, elegant and has golden buttons:). The grey suede boots are new addition to my winter collection. They are maybe not the most practical (rain is not their best friend) but I fell in love with their colour and shape. And red lipstick? It just always works great with jeans:).

Enjoy your weekend everyone:).





Po prostu zwykła sobota. Moja ulubiona. Bez planów, bez ' muszę coś załatwić', bez sprawdzania zegarka. Idealna sobota, kiedy to czas zwalnia, a my możemy delektować i cieszyć się kubkiem kawy czy gorącej czekolady przy długich rozmowach.


Powiedziałabym nawet, że to kolejna świetna okazja ' bez specjalnej okazji' do założenia sukienki. Na dziś wybrałam moją ulubioną granatową sukienkę z jeansu - wygodna, elegancka i ma złote guziki:). Szare, zamszowe kozaczki to nowość w mojej zimowej garderobie. Może nie są najbardziej praktyczne (deszcz na pewno im nie sprzyja), ale ja zakochałam się w ich kolorze i fasonie. A czerwona szminka? Zawsze doskonałe współgra z jeansem:).


Wspaniałego weekend moi drodzy:).









No comments:

Post a Comment