Sunday 29 January 2017

Stylish Sunday - Why I love navy style


1. Jacket/Płaszczyk Anna Field
2. Sweater/Sweterek (Similar/podobny) Esprit
3. Trousers/Spodnie (Similar/podobne)Morgan

Navy style, deep dark blue colours, golden buttons, red lipstick and white-dark blue stripes are the elements which without doubts possessed my wardrobe for the last few seasons. I am so in love with them, that whenever something similar catches my eyes in the shop, some unrecognized power pushes me towards them:). That would explain why I have already 5 stripe sweaters and I still don't have enough:).

Navy style since forever now makes me think of freshness, freedom and sound of the sea. As a view of the plane takes my mind on holiday, a navy style takes it to the sea side, sandy beaches and Saint Tropez:).

In the summer we can pair a stripe T-shirt with white trousers, a red scarf and ballerinas or espadrilles. In the winter we can add some navy elements to our daily outfits such as a dark blue coat, striped sweaters and everything else what has golden buttons:).

Ahoj!


Marynarskie kroje, głębokie odcienie granatu, złote guziki, czerwona szminka, biało-granatowe paski to elementy, które od kilku sezonów opanowały mają szafę. Jestem tak oczarowana ich elegancją, prostotą oraz łatwością łączenia, że ilekroć coś podobnego zamiga mi w sklepie, nieznaną mi siłą od razy podążam w ich kierunku:) Nic dziwnego zatem, że mam już chyba 5 sweterków w paski i dalej mi mało.

Marynarki styl od zawsze kojarzy mi się ze świeżością, wolnością i szumem morza. Tak samo jak widok lecącego samolotu przywodzi mi na myśl wakacje, tak samo marynarski styl zapędza moje myśli nad morze, piaszczyste plaże i Saint Tropez:).

Latem możemy łączyć bez końca koszulki w paski z białymi czy granatowymi spodniami, balerinkami czy espadrylami. Natomiast zimą, marynarskie elementy możemy dodać poprzez granatowy, dwurzędowy płaszcz, sweterkami w paski czy wszystkim innym co posiada złote guziki:).

Ahoj:)











8 comments:

  1. Bardzo podoba mi się bluzeczka w paski, wspaniale pasuje do całości stylizacji :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo lubię swetry, koszulki w paski :) Mają coś w sobie ;) Świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  3. Styl marynarski kojarzy mi się z latem, a Ty bardzo fajnie ugryzłaś go "na zimowo". Świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze sie, ze Ci sie podoba! A latem nie ma tygodnia bez glebokieg granatu czy koszulki lub sukienki w paski:)

      Delete
  4. też uwielbiam styl marynistyczny,ale raczej latem - białe płócienne spodnie,granatowa koszula i mokasyny żeglarskie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach, po Twoim opisie letniego zestawienia nie moge sie doczekac lata:) Zwlaszcza te mokasyny:)

      Delete
  5. również bardzo lubię ten styl, chociaż u mnie częściej pojawia się latem :)pięknie wszystko zestawiłaś. Świetna marynarka i spodnie.
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    ReplyDelete